HÅROHOLIC?


Testa dig själv: Är du en håroholic?

Svara ja eller nej till påståendena nedan.

  • Jag har rubbet: italiensk plattång, monsterfön, värmespolar, lock- OCH krustång!
  • Jag lämnar alltid salongen med superdyra stylingprodukter.
  • Poshpage, locksvall, lugg, blont, lila-rött, - jag har provat allt!
  • Riktigt dåliga hårdagar har jag övervägt att sjukanmäla mig.
  • Jag har en grymt nära relation till min frisör.
  • Håret är min viktigaste accessoar.
  • Vännerna har slutat kommentera mina nya klipp.

Har du svarat "Ja" på minst fyra av frågorna är symptomen entydiga. Stämmer alla sju är du en fullt utvecklad håroholic!


Jag är nog en halv håroholic! Jag har inte vågat färga håret lila-rött ännu, men visst är håret min bästa accessoar, utan tvekan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0