JULSKYLTNING

Jag, Helén och Björn begav oss ner till stan för att gå på julskyltningen idag. Det regnade men ändå kom man i någon slags "mys-stämning". Vi började med att fika på Askelyckan, mitt favorit-fik! Det blev en kaffe och en saffranskringla, mums! Utsikt hade vi över hela storgatans julskyltning. Men Helen hade en annan utsikt hon, haha! Det är första advent idag och mindre än 4 veckor kvar till julafton nu. Inte klokt vad tiden går!

Jag passade även på att gå in och hälsa på Ingela, min gamla chef som har öppnat en Kriss-butik.
Vem stod och visad upp sig i skyltfönstret då?, Jo, min lilla modell Johanna :)
Butiken var super fin! Man kan inte tro att det är samma lokal. Så glad för Ingelas skull!

Det blev en mysig eftermiddag.
Allt känns så bra just nu!
Lycka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0