RESUMÉ

Ojoj, vad jag har blivivt dålig på att blogga. Det har ju nästan gått en vecka sen sist. Får väl resumera den gångna veckan så bra jag kan. Hmm, håret blev bra i alla fall. Rebecka la i lite slingor samt klippte lite lugg, vilket gav mig en frisyr. Nöjd! Men innan jag kom till frissan var jag hos veterinären med Tilda. För några veckor sen började Tilda halta. Jag trodde givetvis det bara var en liten sträckning, men hon började bara halta mer och mer, så jag fick en tid hos veterinären samma dag som jag skulle till frissan (givetvis). Therese plockade ut en liten sten som satt i Tildas trampdynan. Stackars älsking! Men nu är hon helt återställd och lika dampig som vanligt :) Nu kan vi gå våra långpromenader igen! I torsdag var jag på Julbord med Björn. Jag rullade hem den kvällen pga all god mat. Gott Gott! I fredags var det mysig glöggkväll hos grannen. Men någon julstämning tycker jag inte man har fått än :( Ber till gud att det blir en vit jul i år, men det ser mörkt ut! I lördags var det utgång. Jag, Helén och Elina var bjudna på förfest hos Simon ovanför Harrys. Kul att träffa lite nytt folk tycker jag :) (bilder från denna kväll kommer) Efter det begav vi oss till Grace. Fårmarknad, haha! Jag sov inte många timmar den natten, så därför blev söndagen en skön slappdag! Började med att sova ut. Gick med mjukisarna nästan hela dan, myyys! På kvällen blev det bio med mr. B, Guldkompassan. Helt okej film, men det kommer ju dock en uppföljare. Får väl lägga till att jag faktiskt har hinnit med att träna en hel del denna veckan. Haha! 2008 börjar mitt nya liv :)

over and out

Kommentarer
Postat av: sara

låter bra med träningen jag är helt på! efter nu en
månad med "bara" onyttiga saker... kan som sagt oxå behöva komma igång=)

2007-12-22 @ 07:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0