SAFIJA 21 ÅR

Då var det fredag, Ullis sista arbetsdag och mysigt morgonmöte med god brieost, mums :). Dagen gick fort. Och stressigt när jag kom hem blev det också. 19.00 var det partaj hemma hos Safija och hon var redan full när jag och Helén kom, haha! Tjejen fyller hela 21 år på måndag, Hurra Hurra! Man träffade Fidde, Honken och Joel m.fl. Mycket minnen och skratt kom upp! Idolfinalen var ett måste denna kväll! Min favorit Marie tog ju hem segern. Amanda är grym hon också, men hon är ingen balladtjej och ska göra en egen platta tycker jag. Nyår togs upp och en sak är säker; detta nyår ska fan bli seriöst med förrätt, huvudrätt, efterrätt, skumpa och fina raketer. Det kommer inte bli så svårt att slå förra året i alla fall! Pictures:

  
Mycket skratt denna kväll! Party Party!

Kommentarer
Postat av: soff

OMG anna underklädsbilden.. hohohohoho :D
tack för helgen

2007-12-11 @ 01:01:06
URL: http://safija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0