ULLARED

I torsdags kl. 06.00 bar det av till Ullared med Jessica och Josse. När vi kommer fram på parkeringen möts vi av en typiskt "Ullared kärring". Hon tvärstannar utanför ingången med vindrutortorkarna rakt upp, röker upp sin cigg på två sekunder, räknar snabbt pengarna i plånboken och sen springer in för storshopping, haha, vad vi garvade! Jag blev 2 000 kronor fattigare på denna utflykt, men gud vilken mysig dag. Några julklappar hittade jag också, vilket känns himla skönt. Kom hem och plockade upp allting som jag hade köpt på köksbodet och var såå nöjd över inköpen :) "Tänk vilken lycka lite bomullspadds och shampo kan ge"  tänkte jag, hihi! Väl hemma, var det bara att kasta sig i duschen. Alla Gina tjejer var nämligen bjudna till Maria på en liten "avskedskväll" för Ullis och Angela. Gott vin och tacos efter en Ullaredsdag, kan det bli bättre? Kommer sakna dig Ullis och dig också Sexy :)

image290
Hela ligan förutom Elma och Nickolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0