GOTLAND



Jag följde med uppfödare Lotta till Gotland för att ställa ut Tilda. Hade aldrig varit på Gotland, men jag älskade ön redan innan jag gick av båten. Allt var så vackert!

Vi bodde hos Kerstin, mästaren på att sy whippettäcken. Hade aldrig träffat Kerstin tidigare, men vilken människa!
Hon har sex whippethanar, pojkarna Lindberg, som hon lever för! Hennes nykomling Joey på 1 år fick en särskild plats i mitt hjärta.

Nedan ser ni bilder från mina 6 dagar på Gotland <3

                                         

image15
                                                                                                                         
Jag visar vackra Joey


Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder!Kul att du skaffat en blogg, gumman!:)

2007-07-13 @ 22:26:28
URL: http://flickanelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0