HELG

Det blir bara jobb denna helgen. Jobbade idag, lördag. Det var lite lagom ös. Efter en god middag ikväll, fläskfilé med curry, så åkte jag och mamma till morfar på sjukhuset. Han är på bättringsväg tack o lov. Morfar och jag är så lika och han ligger mig varmt om hjärtat. Vi båda är sociala, pratar mycket och vill helst att allt ska hända på en gång! Älskar dig, världens bästa morfar! Du är bäst! För övrigt är jag så glad nu. Med lite tid löser sig allt :) I morgon jobbar jag och Angie tillsammans. Då du Spanish ;)

Vill sända en kärlekshälsning till Jessie och Alle. De firar sin 7 års-dag idag. Ni är så fina tillsammans gumman!

Alle & Jessie <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0