LEV

Har inte bloggat på ett tag. Det har varit lite mycket på sistonde, men nu känns livet lite lättare. Idag har jag ätit smarrig tacos med min Helén. Smörstekta champinjoner är ju bara att rekommendera till tacos asså, mums! Helén är verkligen en av mina bästa vänner och även en expert på löshår, haha! Tack för att du finns gumman! Kom nyss hem från träningen och har kollat på Bonde söker fru. Älskar det programmet. Fredrik är ju stört skön :) Längtar till sommaren när jag ser serien; alla grillfester, picknickar, övernattningar i stugan och husvagnssemester på Öland :) Men nu är det först jul att se fram emot och det är en mysig tid det också. Det bästa är ju att plocka fram alla julsaker! Ber till gud att det är snö denna julafton. Minns alltid jularna som vita när man var liten, men det är kanske bara för att man minns de som var vita också! En annan sak att se fram emot är Jessicas 20 års fest nu på lördag med släkt och vänner. Har inte riktigt bestämt klänning ännu, men make och hår är bokat, längtar :)

"Be strong my love"

Kommentarer
Postat av: Hellen

Tack för berömmet, jag blir så glad!

Jag älskar dig!
It will always be you & me.

2007-11-22 @ 17:23:12
Postat av: Pillan

Hej! såg dig inne på gina.. faaaaasen vilken schysst klocka du har! varifrån kommer den? gammal/ny???

2007-11-23 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0