SÖNDAG

Då var det åter igen söndag. Veckorna går fort, men helgerna på tok för fort. (Kan kanske bero på att det är färre dagar) Jessicas fest blev jätte lyckad i går kväll. God mat, härligt folk och fina tal. Jag hann faktiskt även göra mig riktigt igjordning innan vi skulle åka. Trodde jag aldrig! Håret tar ju alltid sån tid och Anna Karlsson brukar alltid vara i sista minuten! Detta var ju då tack vare min Helén. Tack gumman, du är en ängel! Efter all god mat och sprit bar det av till Oléo. Man träffade sin barndomskärlek Robin, dansade till gamla godingar och Emma åt sin ölkorv när hon inte ägde dansgolvet, Haha. Mycket glädje denna kväll! TOKBRA :) 

        

Tack för att ni finns tjejer, älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0