?

Det är mycket som rör sig i huvudet just nu. Jag känner mig ensammast i hela världen. Jag är som ett enda stort frågetecken! Har underbara vänner, men ändå känner jag mig så ensam, varför? Jag vet inte vad jag känner för det steget jag har tagit. Har jag gjort rätt eller inte? Jag tänker på det varje dag, varje minut, varje sekund! Som tjejerna sa; antingen så tar du ett steg tillbaka eller så släpper du taget HELT! Men jag vill inte glömma allt. Jag kan inte glömma allt! Jag vet varken ut eller in! Jag vill inte släppa det ur mitt liv. Men det kan inte bli någon lycklig framtid om tio år ändå! Men utan det så verka jag ju bara må dåligt! Men hur mådde jag innan då, då när det verkligen var "dåligt"? I bland så önskar jag bara att du höll om mig och att vi var ett! Betyder det att jag ångrar mig? Om jag kunde spola tillbaka tiden, hade jag gjort det då?

Vi tror vi är stora med jämfört med kärleken så är vi ingenting! Ingenting!

god natt

Kommentarer
Postat av: Elin

Darling, du vet att du alltid kan ringa mig om du behöver prata. Älskar dig...Det kommer att bli bra.Det lovar jag!

2007-10-09 @ 10:47:50
URL: http://flickanelins.blogg.se
Postat av: Liv

Det värsta du kan göra är att påbörja det igen utan att vara helt säker. Låt det ta sin tid, det kommer att lösa sig till slut! Glas att jag lärt känna dig, du är en underbar tjej & jag finns också här om du vill prata

2007-10-11 @ 00:19:51
URL: http://liiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0