FÖRSTA DAGEN

Det var mycket att ta in idag. Hjärnan gick på högvarv av all ny information. Men alla tjejerna är jätte snälla, så jag tror att jag kommer trivas bra. Jag är helt slut efter denna dag, så nu ska jag gå och lägga mig och samla krafter infor morgondagen. Men innan dess ska jag välja morgondagens outfit, som blir ganska basic; Mörkblå jeans som är ganska höga i modellen, en istoppad svart polotröja, svart stövlar och långa öronhängen som blir lite pricken-över-iét. Därtill en ganska hård sminkning!

god natt

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Anna!

Vad duktig du är! Kul att du trivs på Gina =)
Vi syns imorrn =)

Kramar Maja

2007-10-30 @ 18:17:15
URL: http://www.tankarochogonblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0