FREDAG

Idag var det sista gången jag jobbade med Malin på Fransa. Sorgligt, men sant. Sen går vi skillda vägar; hon satsar på barn och jag jobbar vidare med kläder! Kommer sakna vårt skitsnack och våra latte från Gusto :) Men vi ska ta många fikadejter framöver! Efter jobbet tog jag en kaffe med Johanna på Askelyckan. Hon är en sån glad och rolig tjej, som alltid får mig att skratta. Jag var lite seg idag efter ruschen på jobbet och förkylning på det, men efter kaffet med Johanna, så fick jag lite extra bensin i tanken. Tack för att du finns gumman! Alla mina vänner betyder så hemskt mycket för mig, Älskar er <3
Nu är det Idol! Vilken tycker ni är bäst?
pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0