FULLT ÖS, MEDVETSLÖS!

Denna veckan är bara tok för mycket! I måndags började jag med att jobba åt Lotta, som var sjuk, 11-18. Efter jobbet hämtade Maja mig för kl. 18.30 var det Företags kick-off på Scandic med tre rättersmiddag. Mötet blev sent. I går jobbade jag 9-18. I dag jobbade jag 10-17 och det var en jävla dag rent ut sagt. Nu när vi har kört igång med 40 % utförsäljning så kommer de värsta gamarna och man skulle bara vilja bryta nacken av dem ibland. De tar ingen som helst hänsyn. De ska liksom bara ha just den toppen lääängst ner i högen och bara kastar kläderna omkring sig. GRRR! Det är en sak jag inte förstår med Växjöborna; de vill ha märkes -och kvalitetskläder, men de är inte beredda att betala för det! Det är verkligen Växjöbor i ett nötskal det! Men tack vare Johanna, så överlevde jag dagen. Hon kom in på Fransa med en "grattis-bulle" till mig för att jag fick jobbet på Gina :) Sån go tjej! Tack gumman! Kl. 18.30 ikväll var det möte på Hundklubben. Smörgåstårtan satt fint efter en förjävlig dag på jobbet kan jag säga! I morgon ska jag hjälpa till att lasta Corday 7.30 och sen ska jag till Gina och skriva på anställningskontraktet m.m Därefter jobbar jag 12-18. Kl 18.30 ska jag på en Starta Eget- kurs för tjejer. Ska bli lärorikt och intressant! Sen på fredag jobbar 10-16, men jag kommer säkert få jobba över...

...Sen på Lördag är jag ledig o då kära vänner ska jag njuuuta! Jag ska bla. träffa Jessie, gå på Hundmöte + filmkväll och bry mig om mina älsklingar.

Hoppas ni har haft en bra vecka än så länge?

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, du har fullt upp vännen! Ännu en gång ett stort grattis till jobbet!:) Det var du verkligen värd. Älskar dig. Puss

2007-10-17 @ 23:58:13
URL: http://flickanelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0