SJUK

Idag var det sista arbetsdagen på Fransa. Sorgligt, men sant. Jag var dessutom sjuk och fick gå hem lite tidigare, vilket blev ett tråkigt avslut på det hela. Vi ska dock ha en "avskedsmiddag" på tisdag och det ser jag verkligen fram emot! Sen jag kom hem har jag bara vilat och tagit det lugnt. Ber till gud att jag känner mig bättre till måndag, då jag ska börja på Gina. Hela kvällen har jag legat nerbäddad framför Tv´n. Komediserien Out of practice kan rekommendera att titta på om man vill se lite ögongodis. Denna fina gossen, Christopher Gorham, spelar dokorson i serien:

 MUMS! 
Nu ska jag ta mig en kopp te och gå till sängs. God natt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dej gumman

2007-10-28 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0