SÖNDAG

Denna helgen har varit lugn. I fredagskväll la jag mig ganska tidigt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. I lördags var det Öppet hus och invigning av Theres nya veterinärpratik i Växjö. Det är så bra att hon har öppnat en mottagning för smådjur. Jag har själv inte så bra erfarenheter av Växjö Djursjukhus och jag har hört många andra som gärna inte vill gå dit. I gårkväll såg jag filmen The wedding date. En sån där riktigt bra romantisk komedi som jag tycker om :) Idag var det kalas hemma hos fam. Haraldsson med en massa gott gott. Smörgåstårta, kaffe, kakor och tårta på det! Gissa om jag rullade hem sen? Skönt var det att gå runt Växjösjön efter det vill jag lova. Vädret var ju också perfekt för en långpromenad! Härligt! 

För övrigt så går jag som på nålar hela tiden och är nervös för svaret jag ska få på onsdag. Hoppas innerligt att jag får jobbet, men jag vill inte förvänta mig något eftersom jag kommer bli såå besviken om jag får ett nej!
Lova att hålla tummarna!

Är ledig i morgon :)

puss på er


 


Kommentarer
Postat av: Sara

håller alla tummar för dig! Själv ska man på intervju imon =)

2007-10-15 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0