SÖNDAG

Började med att sova ut idag. Man fick ju faktiskt sova en extra timme gratis eftersom vintertiden började. Mindre än 8 veckor kvar till jul nu. Inte klokt!  Vart har oktober månad tagit vägen egentligen? Tiden bara rinner ju iväg känns det som! Idag har jag pysslat om mig själv ordentligt. Gjorde en ansiktsbehandling, en fotbehandling och som avslutning gjorde jag en helkroppspeeling. Det var precis vad jag behövde nu när man är lite halv krasslig. Har även hunnit med att rensa i gaderoben. Det var inte en dag för tidigt! Fy fan, vad kläder man har köpt det senaste året. Helt sjuk egentligen! Gina kommer ju inte heller göra gaderoben mindre precis! Ska lägga mig nu och samla krafter inför morgondagen. Lite nervös är man allt, men man får göra sitt bästa bara! Mycket mer kan man inte göra! Wish me luck :)

God natt på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0