VILKEN HÅRFÄRG?

image194

Jag saknar det blonda ibland! Kände mig nog nästan snyggare i det! Men sen Anna Karlsson får man tänka på vad man passar bäst i också! Inte så konstigt att man kände sig svarthårig när det precis var nyfärgat. Sen nu har ju färgen börjat mattas av endel. Den färgen jag har nu (bild 3) hade jag nog egentligen tänkt mig från början. Den här lite beige/guldiga tonen. Passar nog bäst i den! Ser naturligare ut också om man tänker på mina mörka ögonbryn. Men har blondiner roligare? :) 

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Lisa

hejsan. hittade din blogg thanks to liv..:P jag har också hårfärgnings issues, jag funderar på att färga mitt hår brunt. jag har ju haft det innan åså, men nu trivs ja bra i mitt blonda. problemet är ju att utväxten inte solbleks under vintertider å då är ju utväxten mer trist grå..:P oj oj oj vilka färgissue. men jag håller med dej, du passar bra i den guldaktiga färgen, fint till hösten också med lite andra nyanser. kram kram Lisa

2007-10-18 @ 11:09:56
URL: http://lovelis.blogg.se
Postat av: Sara

det som du har nu är ju verkligen helt perfekt! det passar du superbra i! =)

2007-10-18 @ 16:14:53
Postat av: Anonym

blonds have more fun?
ohnoh darling. Brunetter rules.

2007-10-20 @ 21:47:14
Postat av: safija

den till vänster är jättesnygg :)

2007-10-21 @ 21:47:39
URL: http://safija.blogg.se
Postat av: Hellen

När du har kapat av bilderna sådär så tycker jag den längst till vänster.. men när man tänker på dina ögonbryn, din ögonfärg är färgen till höger finast!

2007-10-22 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0