SÖNDAG

Usch...jag vet inte men något känns fel! Eller rättare sagt man har gjort rätt, men sen krånglar jag till det! Varför Anna? Bara släpp taget! Det blir så mycket enklare då! Usch...samtidigt som man blir sårad, gång på gång så, vill man inte leva utan det! Men jag vill inte gå runt och må dåligt! Jag var inte lycklig, men är jag lyckligare nu? Man ser saker och ting på olika sätt hela tiden. Då är det inte så konstigt att det uppstår konflikter, men sen handlar det om hur man tar det! Man eller mus, helt enkelt! Det är så svårt, fruktansvärt svårt! Den känslan, första kvällen, kommer jag någonsin känna så igen? Dom ögonen!!! Jag vet varken ut eller in! Varför just jag?

Nu måste jag sluta...ska snart hämta Lotta för vi ska ha Fransa-kväll och myspys hos Malin! Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0