KARL-OSKAR

Då var Karl-Oskardagarna här i Växjö och hela stan börjar engagerar sig med jippon överallt. I går efter jobbet hade Nickolina ett litet avsked för oss ginatjejer genom att ha ett cocktailparty. Hon bjöd på lyxiga cocktails, jätte god mat, och en efterrätt bestående av melon, godis och tryffel. Allt var så gott! Eftersom jag är ledig denna helg (kunde ju inte komma mer lägligt som nu över Karl-Oskar) beslutade sig jag och Helén för att ta oss ner till stan efter en mycket lyckad middag hos Nickolina. Det blev först ett besök i Öltältet. Där satt vi och mös medan en regnskur drog över...sedan blev det bugg i Linnéparken...och sen som avslutning tog vi en tur på Storgatan. Denna kväll träffade jag min Linda också, en bästa vän som flyttat till Dalarna :) Eftersom det var ett helt år sen vi sågs sist, var det svårt att hålla tillbaka tårarna. Har saknat dig gumman! Det var en mycket trevlig kväll i alla fall....få se vad som hittas på idag...Helén var sugen på lite bugg ikväll också. Det blir nog bra!

   
   

Önskar er en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0