LEDIG

I dag är man ledig. Dagen börjar ju bra...klockan är bara strax efter 10 och jag har redan hunnit vara hos massören med Nellie. Min prinsessa haltar, men jag tror att massage kommer göra henne gott. Nu ligger hon och vilar i soffan. Vad skulle jag göra utan mina älsklingar!? 16.30 ska jag vara hos optikern och efter det är det möte med hundklubben. Tills dess ska jag börja packa ihop mina viktigaste prylar. Flyttar ju in hos Camilla på lördag, shohoo :) Nu ska Anna flyga ur fågelboet och lära sig att ta hand om sig själv :) Kommer sakna mina älsklingar, men jag har inte hjärta att sätta dom i en lägenhet när det är vana att få få röra sig i en villa. Det skulle inte vara rätt mot dom. Kommer säkert vara hemma en hel del känner jag på mig. Nähe, nu får jag ta tag i packningen. Ska ringa min ängel Helén också. Love Love till mina bästa vänner!
puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig :)

2008-08-16 @ 21:45:29
URL: http://lindaemelierosen.blogg.se/
Postat av: Hellen

Jag älskar dig hjärtat!

2008-08-19 @ 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0