TELEBORG

Då var man på plats ute på Teleborg hos Camilla :) Hon välkomnade mig med god taccos och sen efter att jag hade packat upp och gjort mig hemmastadd, så blev det päs i soffan till filmen Elisabethtown med Orlando Bloom och Kirsten Dunst. En sockersöt komedi där Kirsten, som spelar en snäll och jordnära tjej, träffar Orlando och äkta kärlek uppstår. Kärlek Kärlek Kärlek! Ja, det är något magiskt som inte kan mätas med något annat. Idag har jag och Camilla varit på Östragårds antik och loppmarknad i Moheda och efter det Öhrs lantcafé. Något jag kan rekommendera om man vill göra en mysig dagsutflykt på några timmar. Ett litet tips bara: gör det efter väder och vind :) Nu blir det OS - friidrott!

kärlek till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0