UPDATE

Jag har varit dålig på att skriva och mycket har hänt sen sist. Jag har fått lagertjänsten på Gina, så nu blir det 9-16 och inga helger, UNDERBART!!! Få se vilken tjej som tar min tjänst i butiken, men det blir säkert bra med den saken. Tycker alla som vill ska söka tjänsten. Jag trivs tokbra och alla tjejerna är verkligen toppen på jobbet! Det går inte lika bra på bilfronten dock. Alla svarta getz man har tittat på har haft repor, bulor eller andra deffekter. På bilar som bara är två år gamla (!!!) Hur fan kör folk egentligen, eller köper folk sina körkort idag? Viserligen så syns sånt tydligare på svarta bilar, men jag ger mig inte. Jaja, snart hittar man väl den rätta. Gäller väl på alla fronter egentligen, hihi :) Just för tillfället är man lite invalid. Knät hoppade ur led igår, så knät är svullen som en boll. Men men, jag får skylla mig själv. Ska egentligen träna sån där rolig rehab, men inte fan gör man det. Så sjukt tråkigt ju! Jag är ledig nu i helgen i alla fall, så jag ska försöka vila lite. Synd att det inte blir någon utgång i morgon pga knät, men det kommer ju fler lördagar. Hoppas det blir fint väder i alla fall. När det är sånt ruskväder som de har varit nu några dagar, så vill man bara iväg. Längtar så till Thailand nu! Sol och värme vill Anna ha! Nähe, nu ska jag laga lite mat till Camilla kommer hem.
Trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjätat vilka ska åka till thailand ??

hoppas du trivs bra i lägenhete & grattis till tjänsten :)

hälsa min MATTIAS :)

älskar dig ! pussss <3

2008-08-31 @ 23:37:58
URL: http://lindaemelierosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0