FEBRUARI

Kärleksmånaden och min månad. Inte många dagar kvar tills man fyller 21 nu. Inte klokt egentligen vad tiden går! Just nu känns det som det bara finns måndagar, fredagar och helg i mitt liv. De andra dagarna liksom försvinner. Och det är så mycket man vill hinna göra här i livet...huu, ångest! Denna helgen är jag långledig, gött gött! Kan inte bli bättre nu när man fyller år och allt :) Idag gick jag på stan med mamma och fick peka ut det jag ville ha i födelsedagspresent. Mamma tyckte väl det var tråkigt, men då får man ju faktiskt det man vill ha. Älskar dig mammi <3 Sen blev det lite skoshopping med Camilla. Hittade två pumps:

image429image434 

Enkla svarta godingar, som passar till det mesta. Ser mig mer som väsknörd dock, men pups kan man aldrig få för många av :) Nu blir det bums i säng för i morgon blir det upp tidigt för storstädning. Släkten kommer på kalas.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, guud va mysigt ni kommer ha det! :) Grattis i förskott gumman. Ringer dig imorgon. Ha det så bra tills dess. Kram och puss=)

2008-02-24 @ 17:41:50
URL: http://flickanelins.blogg.se
Postat av: Victoria

Grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en kanondag:-)

Märkligt vad tiden går snabbt...håller med om att man inte hinner med allt man skulle vilja!

2008-02-25 @ 17:33:32
URL: http://rosell-v.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0