FY FY

....Anna Karlsson...vad jag har varit dålig på att blogga på sistonde, men tiden har liksom bara försvunnit :) Heath Ledger är ju död (som de flesta vet vid det här laget) Riktigt hemskt! Killen var grym! Men han har det bra där han är nu. Det är jag säker på! Jobb och träning har det väl varit för hela slanten den här veckan i alla fall. I går var jag ledig. Var och gjorde allergitest och jag visade allergi mot katt (vilket jag misstänkte), björk, men även lite mot HUND! Inget roligt besked, men livet kommer inte förändras det minsta. Jag tänker självklart behålla mina älsklingar, sen får de säga vad de vill! En litet förändring kommer dock ske, har äntligen bestämt mig nu; jag ska gör en ögonoperation. Att slippa glasögonen kommer kännas underbart! Samtidigt är man lite nervös...ögonen är ju det dyrbaraste man har och tänk om nått går fel under operatioen?? Men nej, så får man inte tänka. Man kan inte gå runt och vara rädd för allting här i världen. Då skulle man inte våga sig på nått :) Åt mat och tittade på film med min Hellen på min lediga dag. Mys mys! Att ha äppel i kycklingsalladen är något jag kan rekommendera, MUMS! Let´s Dance och mys i soffan står på schemat denna fredagkväll. Längtar tills i morgonkväll Camilla ;)
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej men usch vilket tråkigt beslut. Men märker du av den allergin ngt då? För gör du inte det kvittar det ju och skulle det bli värre (vilket det säkert inte blir) så finns det ju sprutor man kan ta tex. Skulle jag bli allergisk nu skulle jag skita mest i vilket, hundarna är mina små barn och jag skulle ALDRIG ngnsin ens tänka tanken på att lämna dem ifrån mig. ALDRIG!!!!! Vem hejar du på i Let's Dance då ? Kram

2008-02-01 @ 20:18:24
URL: http://ioana.webblogg.se
Postat av: tess

bra att du inte tvingas göra dig av med hundarna! tänkte bara säga att jag har en kompis som gjorde en ögonoperation, laser, och det gick skitbra för henne! såg typ ingenting innan och nu ser hon precis lika bra som mig:) hon tycker det är heelt underbart och totalt värt det! kram

2008-02-05 @ 16:59:11
URL: http://trescz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0