HELGEN

Helgerna går på tok för snabbt! I Lördags jobbade jag. Sen kom Emma och hämtade mig. Vi åkte hem till mig, fikade och pratade en massa gojja. Vi kom fram till att vi kanske ska börja bugga!? Men kruxet blir bara att hitta en danspartner, haha! Men det löser väl sig (hoppas jag!) Sen fick jag slänga på mig lite andra kläder för rätt som det var kom Helén och vi åkte till Björns och Buddas inflyttningsfest. De har flyttat till en jätte mysig lägenhet i stan. Det bjöds på god fläskfilé, potatisklyftor och rödvinssås, mums! Helén var mest intresserad av deras vinkaraff i glas, haha :)






  Björn hade lyckats härma Brucans outfit denna kväll :)


Efter en trevlig stund hos grabbarna, bar det vidare till David Magnusson på Hovshaga (!) Där var Camilla och hela grabbgänget samlade. TACK Camilla :) Säger jag inget, så har ingenting sagts :) Mums! Ögonen fick sitt denna kväll i alla fall, haha :)

Söndagen var jävla tajt asså! Först jobbade jag 12-16, sen pass 17-18 och sen träning med hundarna 19-20. Inte konstigt att man var helt död den kväll. Men vila kan man göra när man blitt gammal, eller hur? :) Sen avslutades dagen med en ny säson av "I en annan del av Köping". Älskar det! Linda, blev ju utsedd till Årets kvinna, vilket jag tycker var helt rätt!

Kort och gott: En händelserik helg med ögongodis därtill :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jotack min helg har varit toppen! Har gjort så lite som möjligt oc mest legat och päst i sängen framför TV:n. Vad har du hittat på och vad händer den kommande helgen ? Kram

2008-02-05 @ 09:29:40
URL: http://ioana.webblogg.se
Postat av: Sara

Jag har buggat en gång i tiden, se bara till vart du går, jag hamnade på ett ställe där det var lärare från katedral som ville "träffa" någon.... hmmm.. slutade rätt fort=)

2008-02-05 @ 11:20:38
Postat av: Hellen

Det där är ju bruce trummis`? inte bruce:) PUSS!

2008-02-05 @ 22:26:55
URL: http://hellensplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0