MAKE UP

image437I dag gick dan undan på jobbet! Kanske var det för att man skulle träffa Josse efteråt? :) Vi tog en fika hemma hos mig och mötte sedan upp resten av tjejerna på Make up Store. Det var medlemskväll med vin och härliga erbjudanden. Dagens köp blev: en primer, en ögonskugga och en ögonbrynspenna till mamma. Jag blev helt kär i en parfym som hade kommit ut med den senaste kollektionen. Parfymen heter I do (eftersom det är en bröllopskollektion) och den går lite i rosendoft och vanilj. Helt underbar! Kan jag varmt rekommendera till den som vill inskaffa sig en ny doft i samlingen. Josse den lilla skiten handlade den, så jag får väl lukta lite på henne i mellanåt för att tillfredställa mig, ha ha! Jag förbjöd mig från att handla alltför mycket. Snart bär det ju av till London och där kommer man säkerligen hitta en hel del. Längtar som sjutton :) Någon som har tips på sevärdigheter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0