LEDIG

Idag är man ledig. Så underbart! Ska gå en långrunda med mina älsklingar, städa, sola och träna vad jag vet än så länge. Va på bion Arn i söndags. Den var helt okej, men jag föredrar film hemma i soffan med mys och prat :) I vilket fall så började jag längta så sjukt efter sommaren när jag såg filmen (kärlek också kanske) Man gör utflykter, solar, badar, grillar och det kanske bästa av allt; man kan använda sina sommarklänningar. Barbent!! Härlig känsla det där! Men snart så...det kommer väl någon gång. Just nu är ju värdet skit, så man kan ju inget annat än längta sig bort. Om det nu blir en solig sommar detta året. Man vågar ju inte hoppas på för mycket i en stad som denna! Annars får man väl ta och resa till solen helt enkelt. Thailand till vintern med Björn blir det i alla fall! Men det är ju ett tag tills dess. Först kommer sommaren :) Nu ska jag klä på mig lite...mysbyxor o en top, låter inte så fel det heller :)

over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0