UPDATE

Ännu en vecka har gått med mycket jobb som vanligt. Lite träning och hundar har hunnits med, styrelsemöte och besök hos morfar <3 Han har flyttat ut till äldreboendet på Evedal, vilket medför att jag kan åka och hälsa på han oftare, lycka! Ikväll blev det lugn hemmakväll med familjen och Lets Dance. Jag säger bara: Karl-Petter, mums! Är långledig denna helgen, så det blir väl till att trycka in så mycket som möjligt antar jag. I morgon blir det först morfar, sen stan, sola...hmm...va väl vad jag kunde komma på så här fram till eftermiddagen i alla fall. I morgon kväll blir det partaj hos Emelie. Vi är fan 21 bast nu brudar. Fast man känner sig ung på jobbet i alla fall :) Man har några år till på sig att hitta den rätte. Nya klänningen åker nog på. Vi får väl se. Blir annars att man går igenom gaderoberna åtta gånger innan man hittar nått som är okej. Men men, det  blir nog bra med den saken. Nu är det sängen för min del. Tre damer kommer sova gott i natt kan jag säga...Z z Z z...
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: liv

Heej igen :) STORT STORT GRATTIS GUMMAN!!! Lite sent förstår jag..men stort grattis ändå!!! Härligt att vara 21??? =) PUSS!

2008-01-30 @ 22:20:15
URL: http://liiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0