MARSHULT

Nu är man ledig i två dagar och det ska bli såå skönt. Vädret ska ju bli toppen, så jag, Jessica och Emma ska åka ut till min sommarstuga. Den ligger verkligen mitt ute i skogen och man har bara fem kossor som grannar. Har man riktigt tur kan det bli lite intensiv kossjakt när de rymmer från hagen, men annars händer det inte så mycket mer. Vill man vara lite social kan man alltid gå ner till byn och hälsa på alla snälla bonnar :) Men det är underbart att komma ut till lugnet och bara få va. Speciellt nu när det är som stressigast på jobbet. Solas ska det också. Man vill ju ha lite färg när man ska till Strand på Lördag...mycket kul som händer just nu och jag älskar det :)
hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0