UPDATE

Ännu en helg har passerat. I fredagskväll blev det god mat på Lagerlunden tillsammans med mina Fransa-flickor: Malin och Lotta. Mycket skratt och minnen kom upp denna kväll! Tack tjejer <3 I lördags följde jag mitt hjärta. Vill inte kommentera det närmare, men det kändes bra i alla fall :) Få ta en dag i taget bara! I söndags tränade jag med Sara och höjdpunkten denna dag blev det sista avsnittet av "I en annan del av Köping". Kommer sakna det gänget asså :) Hoppas man får se mer av dom snart igen! Pappa och jag har bokat Hotell i London nu också. I dag tog jag en fika med Liv efter jobbet. Hon gav mig en massa bra London tips, bla: att London har världens största Top Shop! Me like :)

London here I come

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Åh, ska du till London? :)

2008-03-10 @ 22:36:08
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Liv

Härligt med liten fika, får vi ta och göra om snart! =) Puss

2008-03-11 @ 22:35:10
URL: http://liiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0