LEDIG

Idag var man ledig. Underbart :) Hade ju tänkt gå upp kl. 8.00, men det blev att man sov ända till 10.00! Men men! Man måste unna sig lite sömn när man väl är ledig och kan sova ut! Det var vaccination för tjejerna på förmiddagen. Tilda tyckte inte om sprutan stackarn. Men det är så duktiga mina tjejer <3 Klubbkläderna jag har beställt till hundklubben blev en succé. De var jätte fina och alla blev så nöjda, så det känns skönt :) Efter middagen satt jag och drack mitt kaffe i solen. Det blev två stora koppar i värmen, för man kunde ju bara inte slita sig. Älskar solen. Längtar redan sjukt mycket till Thailand! Ikväll hade jag hundkurs på klubben och efter det åkte jag, mamma o moster till Änglabackens klubbkväll. De har så sjukt mycket fint. Den där romantiska lyx känslan Anna tycker om :) Och som perfekt avslutning på en underbar dag så blev det en härlig kvällspromenad med Josse. Det gäller att utnyttja dagarna asså...vila kan man göra när man blitt gammal, eller hur?
Sov gott alla för det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0