STHLM - KISS

Då var det torsdag i morgon och jag och brossan åker till Stockholm på Kiss-konsert. Matte är så uppspelt :) Fast jag förstår honom. Kiss har varit hans största idoler sen han var 6 och detta är han första och sista chans att se dom live. Jag köpte bästa sittplatser, så han kommer nog bli nöjd! Vi ska även få deras autografer i morgon kväll, så det blir väl lite "pricken över iet"! Haha, jag kommer nog inte känna mig så där jätte hemma på konserten, men jag ska få låna en Kiss T-shirt av Matte, så man smälter in lite bättre :) Vi ska få bo hos Elin och Oskar. Ska bli så kul att få träffa dom också. Mina turtorduvor <3 Nu måste jag snart sova. Ska upp tidigt i morgon. Ha en trevlig helg...för det ska jag :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Vi ses imorgon fina!

2008-05-28 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0